Вакансия на заместителя директора по воспитательной работе » КГУ СОШ № 17
Абай облысы білім басқармасының
Семей қаласы білім бөлімінің
"№17 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(7222) 32-07-17
Есепші бөлімі:
+7(7222) 42-45-42
Нашар көрушілер
нұсқасы

Семей қаласының «№17 ЖОББМ» КММ-нің ресми сайтына қош келдіңіздер! Добро пожаловать на официальный сайт КГУ "СОШ №17"

» » » Вакансия на заместителя директора по воспитательной работе
31
декабрь
2024

Вакансия на заместителя директора по воспитательной работе

Абай облысы білім басқармасы Семей қаласы бойынша  білім бөлімінің «№17 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ 

Конкурсты өткізу орны, пошталық мекенжайы: индекс 071402, Абай облысы, Семей қаласы, Қашаған көшесі, 26
Байланыс телефоны: 8 (7222)32-07-17
Электрондық мекен-жайы: semsk_sosh_17@mail.ru
Конкурс жарияланған лауазым атауы: директорының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары
Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: 
     тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, педагогикалық жұмыс өтілі кемінде 3 жыл;
     және (немесе) білім беру ұйымының "үшінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" немесе "екінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" немесе "бірінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" біліктілік санатының болуы не "педагог – сарапшы" біліктілігінің болуы немесе "педагог – зерттеуші" немесе "педагог – шебер" біліктілігінің болуы.
Қазақ және орыс тілдерін білу.
Еңбекақы мөлшері мен шарттары: 5 күндік жұмыс аптасы, 0,75 жүктемесі бойынша, 2025 жылғы 1 қантардан бастап – тарифке сәйкес. Лауазымдық жалақысы: жоғары педагогикалық білім – 130 000 теңгеден бастап.
Лауазымдық міндеттері: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің   13.07. 2009ж. №338 «Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы» бұйрығының 1-бөлімі 3-тарауының 5-тармағының талаптары негізінде:
тәрбие процесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;
     тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады;
      аға тәлімгерлердің, ұзартылған күн топтары тәрбиешілерінің, сынып жетекшілерінің, педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтардың және қосымша білім беру педагогтерінің қызметін жоспарлауды және бақылауды жүзеге асырады; 
      тәрбие жұмысы, мәдени-тәрбие іс-шараларын дайындау және өткізу бойынша құжаттаманы әзірлеуді қамтамасыз етеді; 
     тәрбие процесінің мазмұны мен өткізілу сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асырады;
     педагогтарды іріктеуге қатысады, кәсіби даму, педагогтердің біліктілігін және кәсіби құзыреттілігін арттыру бойынша жұмысты ұйымдастырады;
     тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары әкімшілігінің, әлеуметтік – психологиялық қызметтері мен бөлімшелерінің жұртшылық және құқық қорғау органдарының өкілдерімен, ата-аналар қоғамдастығының, қамқоршылық кеңестің өкілдерімен өзара іс-қимылын үйлестіреді;
     білім беру процесінің барлық қатысушыларының толерантты мінез-құлық мәдениетін қамтамасыз етеді;
     психологиялық қызметтің жұмысын және білім алушылар мен тәрбиеленушілерді, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесін үйлестіреді;
     мектеп-ата-ана қатынастарының жаңа нысандарын, мектеп пен отбасының толық өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді;
     білім алушыларға медициналық қызмет көрсету жағдайын бақылауды жүзеге асырады;
     тәрбие іс-шараларын өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
     киберкультураны (компьютерлік технологиялар мүмкіндіктерін пайдаланады) және кибергигиенаны дамытады (интернет желісінде жұмыс істеу дағдылары мен білімі бар);
     білім алушылардың, педагогтердің конкурстарға, слеттерге, конференцияларға қатысуын қамтамасыз етеді;
     кәсіптік бағыт беру жұмыстарын жүргізеді;
     есептік құжаттаманың сапалы және уақтылы тапсырылуын қамтамасыз етеді;
      ата-аналар үшін педагогикалық консилиумдар ұйымдастырады және өткізеді;; 
     мектеп парламентінің, дебат қозғалысының, оқушылардың өзін-өзі басқаруының, "Жас қыран", "Жас ұлан" балалар ұйымдарының жұмыстарын ұйымдастырады;
     "Қоғамға қызмет ету", "Отанға тағзым", "Үлкендерге құрмет", "Анаға құрмет" қоғамдық-пайдалы жұмыстарын ұйымдастырады.;
     адамгершілік-рухани білім беруді қамтамасыз етуде "өзін-өзі тану" пәнінің педагогымен өзара іс-қимыл жасайды;
     білім беру ұйымдары түлектерінің қауымдастығын құру және қызметін қамтамасыз ету бойынша жұмысты үйлестіреді;
     педагогикалық еңбек ардагерлерімен өзара іс-қимыл жасайды;
     білім беру ұйымы мұражайының жұмысын ұйымдастырады;
      туристік жорықтар мен экскурсиялар ұйымдастырады; 
     білім алушылардың бойында патриоттық тәрбие, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын, тамақтану мәдениетін қалыптастыруды қамтамасыз етеді;
     білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.
Конкурсқа қатысуға өтінім беру мерзімі және қабылдау орны: 05.01.2025ж. – 14.01.2025  ж. күндері аралығында Абай облысы білім басқармасы Семей қаласы бойынша білім бөлімінің «№17 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ.
Құжаттар тізімі:
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде мынадай құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:
 1) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;
 2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
 3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
 4) Үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
 5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын, сондай-ақ оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген 075/у нысаны бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;
 7) психикалық, мінез-құлықтық бұзылушылықтары бар аурудың динамикалық бақылауда жоқтығы туралы анықтама;
8) наркологиялық аурудың динамикалық бақылауда жоқтығы туралы анықтама; 
 9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша сертификаттау нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератор немесе педагог-сарапшы немесе педагог-зерттеуші немесе педагог-шебер біліктілік санатының болуы туралы куәлікті (бар болса) немесе CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе айелтс IELTS (IELTS) – 6,5 балл; немесе тойфл TOEFL (іnternet Based Test (іBT)) – 60-65 балл көрсеткіші бар сертификат;
11) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде екі жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады;
12) осы Қағидаларға 17, 18-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы;
13) жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша), оқу орнынан ұсыным хат. 
154. Кандидат, болған жағдайда, біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне (біліктілігін арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері) қатысты қосымша ақпарат ұсынады.
155. Осы Қағидалардың 153-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуінің болмауы құжаттарды кандидатқа қайтаруға негіз болып табылады.

КГУ «Средняя общеобразовательная школа № 17»
отдела образования города Семей управления образования области Абай
Местонахождение, почтовый адрес: 071402, область Абай, город Семей, ул.Кашаганова 26
Контактный телефон: 8 (7222) 32-07-17
Электронный адрес: semsk_sosh_17@mail.ru.
Наименование вакантной должности: заместитель директора по воспитательной работе
Требования к участникам конкурса: 
высшее и (или) послевузовское педагогическое или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, стаж педагогической работы не менее 3 лет;
     и (или) наличие квалификационной категории "заместитель руководителя третьей квалификационной категории" или "заместитель руководителя второй квалификационной категории", или "заместитель руководителя первой квалификационной категории" организации образования, либо наличие квалификации "педагог – эксперт" или наличие "педагог – исследователь" или "педагог – мастер".
Владение казахским и русским языками.
Размер и условия оплаты труда: 5-дневная рабочая неделя, на 0,75 ставки, с 1 января 2025 года - согласно тарификации. Заработная плата: высшее педагогическое образование  - от 130000 тенге.
Должностные обязанности: на основании требований параграфа 5 Главы 3 раздела 1. приказа МОН  РК «Об утверждении Типовых квалификационных характеристик должностей педагогов»  № 338 от 13.07.2009 г.:
     обеспечивает организацию воспитательного процесса;
     организует текущее и перспективное планирование воспитательной работы;
      осуществляет планирование и контроль деятельности старших вожатых, воспитателей групп продленного дня, классных руководителей, педагогов-психологов, социальных педагогов и педагогов дополнительного образования; 
     обеспечивает разработку документации по воспитательной работе, по подготовке и проведению культурно-воспитательных мероприятий;
     осуществляет систематический контроль за качеством содержания и проведения воспитательного процесса;
     участвует в подборе педагогов, организует работу по профессиональному развитию, повышению квалификации и профессиональной компетентности педагогов;
     координирует взаимодействие администрации, социально – психологических служб и подразделений организаций образования, обеспечивающих воспитательный процесс, с представителями общественности и правоохранительных органов, представителями родительской общественности, попечительского совета;
     обеспечивает толерантную культуру поведения всех участников образовательного процесса;
     координирует деятельность службы психолого-педагогического сопровождения обучающихся с особыми образовательными потребностями;
     обеспечивает новые формы школьно-родительских отношений, полное взаимодействие школы и семьи;
     осуществляет контроль за состоянием медицинского обслуживания обучающихся;
     применяет информационно-коммуникационные технологии при проведении воспитательных мероприятий;
     развивает киберкультуру (использует возможности компьютерных технологий) и кибергигиену (имеет навыки и знания работы в сети интернет);
     обеспечивает участие обучающихся, педагогов в конкурсах, слетах, конференциях;
      проводит профориентационную работу; 
     обеспечивает качественную и своевременную сдачу отчетной документации;
      организовывает и проводит педагогические консилиумы для родителей; 
     организует работы школьного парламента, дебатного движения, ученического самоуправления, детской организации "Жас қыран", "Жас ұлан";
     организовывает общественно-полезную работу "Служение обществу", "Поклонение Родине", "Уважение к старшим", "Уважение к матери";
     координирует работу по созданию и обеспечению деятельности ассоциации выпускников организации образования;
     взаимодействует с ветеранами педагогического труда;
     организует работу музея организации образования;
      организовывает туристические походы и экскурсии; 
     обеспечивает формирование у обучающихся патриотического воспитания, навыков делового общения, культуры питания;
      прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся, воспитанников, педагогов и других работников.
Сроки и место приема документов: с 05.01.2025 г. по 14.01.2025 г. в приемной  КГУ «Средняя общеобразовательная школа  №17» отдела образования города Семей управления образования области Абай 
Перечень документов: 
Лицо, изъявившее желание принять участие в конкурсе, в сроки приема документов, указанных в объявлении, направляет следующие документы в электронном или бумажном виде:
1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам;
2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);
3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);
4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками;
5) копия документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);
6) справка о состоянии здоровья по форме 075/у, утвержденная приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);
7) справка об отсутствии динамического наблюдения больных с психическими поведенческими расстройствами;
8) справка об отсутствии динамического наблюдения наркологических больных;
9) сертификат о результатах прохождения сертификации или удостоверение о наличии действующей квалификационной категории (при наличии);
10) для кандидатов на занятие должности педагогов английского языка сертификат о результатах сертификации по предмету или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора или педагога-эксперта, или педагога-исследователя, или педагога-мастера (при наличии) или сертификат CELTA (Certificatein English Language Teachingto Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above, илиайелтс (IELTS) – 6,5 баллов; или тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 60 – 65 баллов;
11) педагоги, приступившие к педагогической деятельности в организации технического, профессионального и послесреднего образования на должности педагогов по специальным дисциплинам и мастеров производственного обучения, имеющие стаж работы на производстве по соответствующей специальности или профилю не менее двух лет, освобождаются от прохождения сертификации.
12) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме согласно приложениям 17, 18 к настоящим Правилам.
13) рекомендательное письмо с места работы (по должности педагога), учебы.
154. Кандидат при наличии представляет дополнительную информацию, касающуюся его образования, опыта работы, профессионального уровня (копии документов о повышении квалификации, присвоении ученых/академических степеней и званий, научных или методических публикациях, квалификационных категорий).
155. Отсутствие одного из документов, указанных в пункте 153 настоящих Правил, является основанием для возврата документов кандидату.


Для уточнения информации:
Адрес: область Абай, город Семей, ул.Кашаганова, 26
Контактный телефон: 8 (7222) 32-07-17
Электронный адрес: semsk_sosh_17@mail.ru.

Форма заявления и оценочный лист по ссылке