Вакансия на учителя кабинета поддержи инклюзии » КГУ СОШ № 17
Абай облысы білім басқармасының
Семей қаласы білім бөлімінің
"№17 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(7222) 32-07-17
Есепші бөлімі:
+7(7222) 42-45-42
Нашар көрушілер
нұсқасы

Семей қаласының «№17 ЖОББМ» КММ-нің ресми сайтына қош келдіңіздер! Добро пожаловать на официальный сайт КГУ "СОШ №17"

» » » Вакансия на учителя кабинета поддержи инклюзии
15
сентябрь
2023

Вакансия на учителя кабинета поддержи инклюзии

Абай облысы білім басқармасы Семей қаласы бойынша  білім бөлімінің «№17 жалпы орта білім беретін мектебі»  КММ 

Конкурсты өткізу орны, пошталық мекенжайы: индекс 071402, Абай облысы, Семей қаласы, Қашаған көшесі, 26

Байланыс телефоны: 8 (7222)32-07-17

Электрондық мекен-жайы: semsk_sosh_17@mail.ru

Конкурс жарияланған лауазым атауы: инклюзивті қолдау бөлмесінің мұғалімі.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: 

жұмыс өтіліне талап қойылмай, "Арнайы білім" бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат;

      және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл;

      және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде педагог-шебер үшін мамандығы бойынша жұмыс өтілі – 5 жыл.

Қазақ және орыс тілдерін білу.

Еңбекақы мөлшері мен шарттары: 5 күндік жұмыс аптасы, 1 бірлік жүктемесі бойынша, 2023 жылғы 1 қазананнан бастап – тарифке сәйкес. Лауазымдық жалақысы: орта арнаулы педагогикалық білім – 125 000 теңгеден, жоғары педагогикалық білім – 135 000 теңгеден.

Үміткерге қойылатын біліктілік талаптары: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің  13.07. 2009ж. №338 «Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы» бұйрығының 1-бөлімі 3-тарауының 10-тармағының талаптары негізінде:

 1) "педагог":

      балалардың дамуы мен жағдайын диагностикалау, дамуындағы ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін қолдануы керек;

      арнайы мектепке дейінгі білім беру саласында инновациялық педагогикалық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, мотивациялық, диагностикалық, дамытушылық, коммуникативтік және әдістемелік қызметті жүзеге асыру;

      дефектологияның заманауи әдістерін қолдану;

      білім беру ұйымдарының әдістемелік бірлестіктерінің жұмысына қатысу;

      балалардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;

      балалардың жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету, білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу, балалардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру, кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын пайдалану, цифрлық білім беру ресурстарын қолдану;

      2) "педагог – модератор":

      "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

      тәрбиеленушілердің дамуында ауытқуларды диагностикалау мен түзетудің заманауи әдістерін қолдану, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтау;

      3) "педагог – сарапшы":

      "педагог – модератор" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

      балалардың дамуындағы ауытқулардың алдын алу және түзету әдістері мен тәсілдерін қолдану;

      ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты қамтамасыз ету;

      инновациялық педагогикалық тәжірибені зерттеу және енгізу;

      ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын пайдалану, тәлімгерлікті жүзеге асыру және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын айқындау, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау;

      4) "педагог-зерттеуші":

      "педагог – сарапшы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

      дефектология ғылымының соңғы жетістіктерін пайдалану;

      арнайы педагогика және психология;

      тәрбиеленушілердің қажеттіліктері мен психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелерін сақтай отырып, оқытудың инновациялық технологияларын, әдістері мен тәсілдерін қолдану;

      қызмет бағыты бойынша басқа ұйымдармен өзара іс-қимылды қамтамасыз ету;

      облыс деңгейінде қызмет бағыты бойынша әдістемелік әзірлемелерінің болуы;

      сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын пайдалану, облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде тәжірибені жалпылауға тәлімгерлікті жүзеге асыру;

      психологиялық-педагогикалық басылымдарда жарияланымдары болуы;

      5) "педагог-шебер":

      "педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

      арнайы педагогиканың жаңа жетістіктерін енгізу;

      педагогикалық зерттеудің әдіснамалық принциптерін басшылыққа ала отырып, өзінің кәсіби қызметінің рефлексиясын жүзеге асыру;

      кәсіби даму траекториясына сәйкес өзін-өзі оқыту дағдыларын меңгеру;

      авторлық бағдарламаның болуы немесе облыстық оқу-әдістемелік кеңесте және РОӘК-де мақұлдау алған, басып шығарылған бағдарламалардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болу;

      тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс деңгейінде әлеуметтік педагогтердің кәсіби қоғамдастығы желісін дамытуды жоспарлау, білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіби конкурстардың қатысушысы болу.


Конкурсқа қатысуға өтінім беру мерзімі және қабылдау орны: 18.09.2023 ж. – 26.09.2023 ж. күндері аралығында Абай облысы білім басқармасы Семей қаласы бойынша білім бөлімінің «№17 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ.

Құжаттар тізімі:

1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

      2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);

      3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

      4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

      5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

      6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).

      7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

      8) наркологиялық ұйымнан анықтама;

     9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордан төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);

      10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша шекті деңгейі кемінде 90% сертификаттау нәтижелері туралы сертификаты немесе педагог-модератордың немесе педагог-сарапшының, немесе педагог-зерттеушінің немесе педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе Celta сертификаты (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) pass a; Delta (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе IELTS (IELTS) – 6,5 балл; немесе TOEFL (TOEFL) (интернетке негізделген тест (IWT)) - 60-65 балл; болу керек.

      11) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде 2 жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады.

      12) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.

      13) тәжірибе жоқ кандидаттың бейнепрезентациясы кемінде 15 минут, ең төменгі ажыратымдылығы – 720 x 480.

Кандидат болған жағдайда оның біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік Жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсынады.

  Осы Қағидалардың 118-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуінің болмауы құжаттарды кандидатқа қайтару үшін негіз болып табылады.


КГУ «Средняя общеобразовательная школа № 17»

отдела образования города Семей управления образования области Абай

Местонахождение, почтовый адрес: индекс 071402, область Абай, город Семей, ул.Кашаганова 26

Контактный телефон: 32-07-17

Электронный адрес: semsk_sosh_17@mail.ru.

Наименование вакантной должности: учитель кабинета поддержки инклюзии

Размер и условия оплаты труда: 5-дневная рабочая неделя, на 1 (одну) ставку, с 1 октября 2023 года - согласно тарификации. Заработная плата: средне-специальное педагогическое образование - от 125000 тенге, высшее педагогическое образование  - от 135000 тенге.

Требования к участникам конкурса: 

            высшее и (или) послевузовское педагогическое образование по направлению "Специальное образование" или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы;

      и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности: для педагога-модератора не менее 2 лет, для педагога-эксперта – не менее 3 лет, педагога-исследователя не менее 4 лет;

      и (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж работы по специальности для педагога-мастера – не менее 5 лет.

Владение казахским и русским языками.

Квалификационные требования, предъявляемые к кандидату: на основании требований параграфа 10  Главы 3 раздела 1. приказа МОН  РК «Об утверждении Типовых квалификационных характеристик должностей педагогов»  № 338 от 13.07.2009 г.:

      1) "педагог":

      должен пользоваться методами диагностики развития и состояния детей, психолого-педагогической поддержки, направленных на максимальную коррекцию отклонений в развитии;

      осуществлять мотивационную, диагностическую, развивающую, коммуникативную и методическую деятельность, используя инновационные педагогические и информационно-коммуникационные технологии в области специального дошкольного образования;

      пользоваться современными методами дефектологии;

      принимать участие в работе методических объединений организации образования;

      планировать и организовывать учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей детей;

      способствовать формированию общей культуры детей и его социализации, принимать участие в мероприятиях на уровне организации образования, осуществлять индивидуальный подход в воспитании и обучении с учетом потребностей детей, пользоваться навыками профессионально-педагогического диалога, применять цифровые образовательные ресурсы;

      2) "педагог – модератор":

      должен отвечать общим требованиям к квалификации "педагог", а также:

      использовать современные методы диагностики и коррекции отклонений в развитии воспитанников, обобщать опыт на уровне организации образования;

      3) "педагог – эксперт":

      должен отвечать общим требованиям к квалификации "педагог – модератор", а также:

      использовать методы и приемы предупреждения и исправления отклонений в развитии детей;

      обеспечивать сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими;

      изучать и внедрять инновационный педагогический опыт;

      пользоваться навыками анализа организованной учебной деятельности, осуществлять наставничество и определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования, обобщать опыт на уровне района/города;

      4) "педагог-исследователь":

      должен отвечать общим требованиям к квалификации "педагог – эксперт", а также:

      использовать новейшие достижения дефектологической науки;

      специальной педагогики и психологии;

      применять инновационные технологии, методы и приемы обучения, учитывая потребности и психолого-физиологические особенности воспитанников, с соблюдением правил безопасности и охраны труда;

      обеспечивать взаимодействие с другими организациями по направлению деятельности;

      иметь методические разработки по направлению деятельности на уровне области;

      пользоваться навыками исследования занятия и разработки инструментов оценивания, осуществлять наставничество обобщать опыт на уровне области/городов республиканского значения и столицы;

      иметь публикации в психолого-педагогических изданиях;

      5) "педагог-мастер":

      должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог – исследователь", а также:

      внедрять новейшие достижения специальной педагогики;

      осуществлять рефлексию своей профессиональной деятельности, руководствуясь основными методологическими принципами педагогического исследования;

      обладать навыками самообучения в соответствии с траекторией профессионального развития;

      иметь авторскую программу или являться автором (соавтором) изданных программ, учебно-методических пособий, получивших одобрение на областном учебно-методическом совете и РУМС;

      осуществлять наставничество и планировать развитие сети профессионального сообщества социальных педагогов на уровне области, являться участником республиканских и международных профессиональных конкурсов, утвержденных уполномоченным органом в области образования.

Сроки и место приема документов: С 18.09.2023 г. по 26.09.2023 г. в приемной  КГУ «Средняя общеобразовательная школа  №17» отдела образования города Семей управления образования области Абай  

Перечень документов: 

  1. заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме согласно приложению 10 к настоящим Правилам;

      2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);

      3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);

      4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов;

      5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);

      6) справку о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);

      7) справку с психоневрологической организации;

      8) справку с наркологической организации;

      9) сертификат о результатах прохождения сертификации или удостоверение о наличии действующей квалификационной категории не ниже педагога-модератора (при наличии);

      10) для кандидатов на занятие должности педагогов английского языка сертификат о результатах сертификации с пороговым уровнем не менее 90% по предмету или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора или педагога-эксперта, или педагога-исследователя, или педагога-мастера (при наличии) или сертификат CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above, или айелтс (IELTS) – 6,5 баллов; или тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 60 – 65 баллов;

      11) педагоги, приступившие к педагогической деятельности в организации технического и профессионального, послесреднего образования на должности педагогов по специальным дисциплинам и мастеров производственного обучения, имеющие стаж работы на производстве по соответствующей специальности или профилю не менее двух лет освобождаются от прохождения сертификации.

      12) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме согласно приложению 11.

      13) видеопрезентация для кандидата без стажа продолжительностью не менее 15 минут, с минимальным разрешением – 720 x 480.

Кандидат при наличии представляет дополнительную информацию, касающуюся его образования, опыта работы, профессионального уровня (копии документов о повышении квалификации, присвоении ученых/академических степеней и званий, научных или методических публикациях, квалификационных категорий, рекомендации от руководства предыдущего места работы).

Отсутствие одного из документов, указанных в пункте 118 настоящих Правил, является основанием для возврата документов кандидату.


Форма заявления и оценочный лист по ​ссылке​​​