Инклюзияны қолдау кабинетінің қызметі » КГУ СОШ № 17
Абай облысы білім басқармасының
Семей қаласы білім бөлімінің
"№17 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(7222) 32-07-17
Есепші бөлімі:
+7(7222) 42-45-42
Нашар көрушілер
нұсқасы

Семей қаласының «№17 ЖОББМ» КММ-нің ресми сайтына қош келдіңіздер! Добро пожаловать на официальный сайт КГУ "СОШ №17"

07
сентябрь
2023

Инклюзияны қолдау кабинетінің қызметі

     Инклюзияны қолдау кабинеті (ИҚК) – жалпы білім беретін сыныптағы негізгі оқу үдерісін үзбей, оқушылар қажеттіліктеріне сәйкес көмек алатын мектептегі қосымша кабинет 
     ИҚК мақсаты: ерекше қажеттіліктері бар балаларға сапалы білім алу үшін тең мүмкіндіктер, кедергісіз, толерантты және достық атмосфераны құру. 
     ИҚК мамандарының басты мақсаты – баланың мектептің әлеуметтік ортасына қолайлы енуін қамтамасыз ету.
Инклюзияны қолдау кабинетінің командасы: 
1. Супервизор ақпаратты талдап, нақты тапсырмалар бойынша ұсыныстар жасайды. 
2. Педагог-ассистент –еріп жүретін адам; баланы сыныпқа  ертіп барады; -ИПР және мінез-құлық бағдарламасын орындайды, деректерді жинайды. ИҚК мұғалімінің жетекшілігімен баланың дағдыларын тексереді. 
3. Ата-ана – ИҚК оқытушысы мен куратордың ұсыныстарын орындайды және сынып өміріне белсенді қатысады, инклюзивті қоғамның дамуына көмектеседі. 
4. ИҚК кураторы - кабинет мамандарына әдістемелік көмек көрсетеді. IPR және мінез-құлық бағдарламасын құрады  және Білім беру бағдарламасын бейімдеуге көмектеседі және педагог-ассистент, ИҚК жетекшісіне кеңес береді. 
5. ИҚК жетекшісі педагог-ассистенттің жұмысын ұйымдастырады, нақты мінез-құлық әдістеріне тренинг жүргізеді, көмекші мұғалімнің  жұмысын бақылайды және түзетеді.
5. Тұрақты сынып жетекшісі - өз сыныбы жағдайында аутистік спектрдің бұзылыстары  бар баланың оқу процесін ұйымдастыруға қатысады, оқу материалын бейімдеуге көмектеседі. 
    Кабинет поддержки инклюзии (КПИ) – это дополнительное помещение в школе, где ученики получают помощь в соответствии со своими потребностями, не отрываясь от основного учебного процесса в общеобразовательном классе
  Цель КПИ: создание равных возможностей для получения качественного образования детям с особыми потребностями, без барьерной, толерантной и дружелюбной атмосферы.
    Главная цель специалистов КПИ – обеспечить комфортное включение ребенка в социальную среду школы. 
Команда КПИ:
1. Супервизор – ВСВА . Супервизор анализирует  сведения и дает рекомендации по конкретным задачам. 
2. Педагог-ассистент – сопровождающие лицо;-сопровождает ребенка в школе; -выполняет ИПР и поведенческую программу, собирает данные, тестирует навыки ребенка под руководством учителя КПИ.
3. Родители – выполняют рекомендации учителя КПИ и куратора, активно участвуют в жизни  класса, помогают в развитии инклюзивного общества. 
4. Куратор КПИ – оказание методической помощи специалистам класса. Составляет ИПР и поведенческие программы. Помощь в адаптации образовательной программы, консультирует педагог-ассистента и учителя КПИ.
5. Учитель КПИ организует работу педагог-ассистента, проводит обучение конкретным поведенческим техникам, наблюдает и корректирует работу педагога-ассистента с учеником.
6. Учитель регулярного класса –участвует в организации процесса обучения ребенка с РАС в условиях своего класса, помогает в адаптации учебного материала.